مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-11پزشكي

11 مرکز جامع سلامت برای کنترل کرونا در کردستان راه اندازی شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 11 مرکز خدمات جامع سلامت شهری در این استان برای ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مشکوک مبتلا به کرونا راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آرزو فلاحی با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی ها و دانش مردم در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا، اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه کووید 19 و درمان سرپایی بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس، 11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در شهرهای استان فعال شده است.

وی به فعالیت این مراکز در سه شیفت صبح، عصر و شب در زمینه درمان سرپایی بیماران مشکوک مبتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: کادر درمانی این مراکز شامل پزشک، پرستار و مسوول پذیرش خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در سنندج (مراکز شهید فاتحی کرجو و بهاران)، در بانه (مرکز شماره سه)، در بیجار (مرکز شماره چهار)، در دهگلان (مرکز شماره یک)، در دیواندره (مرکز قدس دو)، در سروآباد (مرکزی)، در سقز (مرکز شهید کرباسی)، در قروه (مرکز شماره یک)، در کامیاران (مرکز شماره یک) و در مریوان (مرکز شماره پنج) مطابق دستورالعمل ها به ارائه خدمات در زمنیه پیشگیری و درمان کرونا خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مرکز جامع سلامت برای کنترل کرونا در کردستان راه اندازی شد

11 مرکز جامع سلامت برای کنترل کرونا در کردستان راه اندازی شد