مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:462020-03-11پزشكي

خطر مرگی که جدی گرفته نمی شود


این گروه از هموطنان حتی زمان حضور در جمع هم به رعایت امور بهداشتی از جمله حفظ فاصله و عدم تماس و ارتباط هم توجه نمی کنند و عملا به ناقلین این بیماری تبدیل شده اند.

این بی تفاوتی و سهل انگاری تنها جان آنها را به خطر نمی اندازد بلکه بسیاری از افراد جامعه را هم در معرض خطر قرار می دهد.

تخت های کردستان یک ماهه پر می شود این بی تفاوتی در شهری همچون سنندج به حدی رسیده که رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه اوضاعی که از عدم رعایت هشدارها در شهر دیدم واقعا نگران کننده است، گفت: امروز به چشم خودم دیدم نازل های پمپ بنزین هنوز توسط راننده استفاده می شود و هنوز برخی قلیان سراها فعال هستند.

دکتر فرزین رضاعی افزود: اگر مردم رعایت نکنند ظرف یک ماه آینده شاهد شیوع گسترده این ویروس در استان خواهیم بود و تمام تخت های بیمارستان های کردستان را باید به بیماران کرونایی اختصاص دهیم.

چنین اخطار جدی نشانه میزان بی توجهی مردم به رعایت امور بهداشتی در رابطه با ویروس کرونا است، حضور پرتعداد مردم در هسته مرکزی شهر که بسیاری تنها برای گذراندن وقت به خیابان ها آمده اند و کار ضروری دیگری ندارد در کنار خرید از دست فروشان و تجمع آنها در نقاط مشخص برخی از علایمی است که نگرانی ها را برای رییس دانشگاه علوم پزشکی و بسیاری دیگر از دلسوزان افزایش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مرگی که جدی گرفته نمی شود

خطر مرگی که جدی گرفته نمی شود