مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-11ورزشي

درخشش پینگ پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی


رییس هیأت تنیس روی میز استان قم گفت: در 10 روز درخشان موفق به کسب عناوین متعدد اول تا سوم در بخش های تیمی و انفرادی مسابقات کشوری و همچنین مجوز راهیابی پینگ پنگ بازان قم به اردوی تیم های ملی شدیم.

- محمد عموییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ابتدا پویا وفایی با مربیگری صادق شهیدی فر و درخشش کم نظیر خود در مسابقات تور ایرانی رده سنی جوانان در آبادان به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

وی ادامه داد: سه روز بعد تیم تنیس روی میز جوانان قم با ترکیب پویا وفایی، سیدعلی سجادیان و محمد محمدی به مربیگری آقای مقیمی موفق به شکست تیم های مدعی این رقابت ها نظیر فارس، اصفهان و خراسان رضوی شد تا به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی راه باید که در نهایت با شکست برابر اصفهان به مقام سوم ایران رسید.

رییس هیأت تنیس روی میز استان قم اظهار داشت: همچنین در مسابقات منطقه 6 پینگ پنگ رده سنی خردسالان و نونهالان کشور در قسمت دختران ملیکا اسحاقی و نیایش قربانی به ترتیب مقام های اول و سوم کشور را به ارمغان آوردند و در بخش پسران کسری شایسته، علی کاظمی، علی حسین فتحی و پارسا پری زاد مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان داشت: اوج کار و دستاورد مهمی که استعدادها و نخبه های پینگ پنگ قم رقم زدند، درخشش تیم هیأت قم در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش پینگ پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی

درخشش پینگ پنگ بازان قم با کسب عناوین کشوری و سهمیه ملی