مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:252020-03-11اقتصادي

خدمات الکترونیکی بازار سرمایه / روش سرمایه گذاری در بورس


مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: الکترونیکی نمودن خدمات بورس هم سرعت عمل را زیاد می کند، هم به کارها نظم می بخشد و هم مراجعه حضوری را کاهش می دهد.

- احمد سحرخیز مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: الکترونیکی نمودن خدمات بورس هم سرعت عمل را زیاد می کند، هم به کارها نظم می بخشد و هم ضرورت مراجعه حضوری و  به زحمت انداختن مراجعان را کاهش می دهد.

وی گفت:همه این ها، منجر به صرفه جویی هزینه های جاری و عملیاتی شرکت ها و مراجعان نیز می شود.

به ویژه، در شرایط فعلی کشور که تجمعات یا مراجعات حضوری، خطر انتشار ویروس کرونا را هم برای مراجعان و هم برای کارکنان شرکت ها و سازمان ها به همراه دارد، استفاده از خدمات غیرحضوری به همه توصیه می شود.

به گفته سحرخیز، در حال حاضر تعداد زیادی از خدماتی که در بورس و بازار سرمایه به مردم ارائه می شود، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری قابل انجام است.

اگرچه برخی از مقررات و قوانین از منظر حقوقی محدودیت هایی ایجاد می کند که نتوان همه خدمات را به طور صد در صد غیر حضوری ارائه نمود، اما برنامه مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار برای سال 1399 این است که تا جایی که امکان داشته باشد، همه خدمات بازار سرمایه به متقاضیان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات الکترونیکی بازار سرمایه / روش سرمایه گذاری در بورس

خدمات الکترونیکی بازار سرمایه / روش سرمایه گذاری در بورس