مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-11سياسي

شورای امنیت ملی با قرنطینه گیلان موافقت نکرد


طبق درخواست های مکرر افراد از بنده جهت قرنطینه کامل استان گیلان، صحبت های مختلفی با مسئولان کشوری داشتم اما صحبت ها و دلایل شورای امنیت ملی ما را قانع کرد که از این خواسته منصرف شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدحسین قربانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان رشت نیازمند برپایی یک بیمارستان سیار بود اظهار داشت: حجم بالای بیماران کرونایی و خالی نبودن ظرفیت بیمارستان ها باعث شد که با همکاری سپاه یک بیمارستان سیار 120 تخت خوابی در رشت راه اندازی کنیم و هم اکنون کادر درمانی مستقر در آن آماده خدمات دهی هستند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در گیلان افزود: کمبود تجهیزات یکی از عمده مشکلات گیلان است اما در چند روز اخیر با ورود تجهیزات لازم و توزیع آن بین بیمارستان ها مشکلات تا حد زیادی برطرف شده و امکانات در اختیار کادر درمانی قرار گرفته است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از فوت 33 نفر در استان گیلان به علت بیماری کرونا خبر داد و افزود: از بین 200 نفری که در این مدت در گیلان فوت کردند تنها آزمایش 33 نفر آنها مثبت اعلام شد و جواب تست برخی نیز هنوز مشخص نیست لذا نمی توان با قاطعیت گفت تمامی این افراد به دلیل کرونا درگذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت ملی با قرنطینه گیلان موافقت نکرد

شورای امنیت ملی با قرنطینه گیلان موافقت نکرد