مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-11سياسي

باید مشخص شود چه کسانی و با چه انگیزه ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند


نماینده مردم تهران در خانه ملت با تاکید بر این مساله که باید بررسی شود که چه عاملی مانع از قرنطینه قم در همان روز اول آلودگی شده است، گفت: باید مشخص شود چه کسانی با چه انگیزه ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، اعتمادآنلاین نوشت: ویروس کرونا به سرعت در حال آلوده کردن سایر شهرها و استان های کشور است و برخی از جمله غلامرضا حیدری و علی مطهری، نمایندگان مردم تهران در مجلس، بر این عقیده اند که برای جلوگیری از شیوع کرونا، باید از همان ابتدا شهر قم که منشاء بروز کرونا و کانون آلودگی بود قرنطینه می شد.

اگرچه عده ای آن زمان اعلام کردند که اعتقادی به قرنطینه قم ندارند (بیشتر بخوانیم) و این روش را غیرعلمی دانستند، ولی هنوز مشخص نیست دلیل اصلی قرنطینه نشدن قم خواست وزارت بهداشت بوده یا مقاومت افراد و گروه هایی در قم؟ قرنطینه کانون های آلوده هنوز هم می تواند مفید باشد علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس، درباره ضرورت قرنطینه کردن کانون های آلوده به ویروس کرونا گفت: طبق نظر متخصصان و تجربه ای که در چین رقم خورد، قرنطینه شهرها و کانون های آلوده در حال حاضر هم می تواند مفید باشد، ولی کار درست این بود که همان زمان که ویروس کرونا در قم پیدا شد، قرنطینه این استان را شروع می کردند تا آلودگی به سایر نقاط کشور سرایت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مشخص شود چه کسانی و با چه انگیزه ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند

باید مشخص شود چه کسانی و با چه انگیزه ای مانع قرنطینه اولیه قم شدند