مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-11سياسي

یک فعال سیاسی اصولگرا: مجلس یازدهم به سمت چالش با دولت نمی رود


اگر مردم ببینند عملکرد اصولگرایان یک رویکرد رادیکال و توأم با درگیری و تنش برای جامعه خواهد بود، مسلماً در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصولگرایان شانس بسیار کمی خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: برای اصولگرایان بهتر است که رویه اعتدال و همکاری با دولت را در دستور کار قرار دهند و گرنه انتخابات ریاست جمهوری 1400 را از دست می دهند.

ناصر ایمانی در پاسخ به این سؤال که چه پیش بینی از مجلس یازدهم و رویکرد نمایندگان آن دارد، اظهار کرد: تصور بنده این است که علی رغم برخی از اظهار نظرها مبنی بر اینکه مجلس آینده با دولت درگیر خواهد بود چنین مسأله ای مطرح نخواهد بود و حتی فکر می کنم درگیر ی های میان مجلس یازدهم با دولت روحانی به دلایلی کمتر از مجلس دهم خواهد بود.

وی افزود: معتقدم اصولگرایان مسیری را که در مجلس یازدهم انتخاب خواهند کرد، مسیر درگیری با دولت نخواهد بود و حداقل دلیلی که برای این ادعا وجود دارد این است که اصولگرایان در مقطع فعلی به خوبی واقف هستند که نگاه مردم به دنبال آنها است تا با توجه به رأیی که کسب کردند، چه عملکردی خواهند داشت.

این فعال سیاسی تصریح کرد: اگر مردم ببینند عملکرد اصولگرایان یک رویکرد رادیکال و توأم با درگیری و تنش برای جامعه خواهد بود، مسلماً در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصولگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال سیاسی اصولگرا: مجلس یازدهم به سمت چالش با دولت نمی رود

یک فعال سیاسی اصولگرا: مجلس یازدهم به سمت چالش با دولت نمی رود