مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-11اجتماعي

فرماندار: کنترل مبادی ورودی هندیجان توسط نیروهای نظامی آغاز شد


علی بویری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهارداشت: همزمان با گسترش و اپیدمی ویروس کرونا در کشور به منظور حفظ سلامت مردم و برابر مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان هندیجان، از عصر روز سه شنبه طرح کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی شهر هندیجان توسط نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه انجام و جهت دقت و نظارت مستمر بر ورودی های این شهرستان اقدامات لازم آغاز شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت کاری مدیریت شهرستان استان و شهرستان است، ادامه داد: رعایت توصیه ها و دستورات ملی و استانی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا حائز اهمیت و ضروری است.

رییس شورای تامین شهرستان هندیجان تصریح کرد: برهمین اساس از همه شهروندان هندیجانی درخواست می شود ضمن جدی گرفتن و رعایت توصیه های بهداشتی و لزوم ماندن در منزل و سفرنکردن در این بازه زمانی خاص و بحرانی، از خارج شدن از خانه و حضور در محل های شلوغ و پرتردد جدا خودداری کنند.

بویری خاطرنشان کرد: باوجود اینکه مردم کشور هرساله برای تفریح و یا بازدید اقوام به سفر می رفتند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز اقامتی و گردشگری در استان خوزستان و شهرستان هندیجان تعطیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: کنترل مبادی ورودی هندیجان توسط نیروهای نظامی آغاز شد

فرماندار: کنترل مبادی ورودی هندیجان توسط نیروهای نظامی آغاز شد