مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-11اجتماعي

فعالیت بدنی دانش آموزان کردستانی وارد منازل می شود


افشین خوشگوار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای استمرار فعالیت های ورزشی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس و اقامت در منزل و به منظور حفظ نشاط و شادابی و انجام فعالیت های بدنی آنان، فراخوان تهیه کلیپ های ورزشی با عنوان دانش آموز پویا در منزل اعلام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه و اینکه دانش آموزان بیشتر وقت خود را در منزل به سر می برند، امکان دارد که دچار بی تحرکی شوند که این مسأله خود آسیب های جدی و فراوانی بدنبال خواهد داشت و نیازمند توجه ویژه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: در این راستا و در فراخوانی از تمام معلمان تربیت بدنی استان درخواست شده است و با استفاده از کانال و رسانه های آموزشگاه در فضای مجازی، انجام حرکات ورزشی دانش آموزان را در منزل پیگیری کنند.

وی افزود: در اجرای این برنامه ارسال و انتشار فیلم.

ها و تصاویر کاربردی و متناسب با سن و جنس و از همه مهم تر قابلیت اجرا در محیط منزل مورد تاکید است، ضمن اینکه از معلمان تربیت بدنی مبتکر و خلاق که در این فراخوان شرکت فعال و موثر داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

خوشگوار تاکید کرد: نمونه فیلم های پیشنهادی معلمان تربیت بدنی استان که مبتنی بر اهداف و سرفصل های درسی تربیت بدنی است هم اکنون در حال سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بدنی دانش آموزان کردستانی وارد منازل می شود

فعالیت بدنی دانش آموزان کردستانی وارد منازل می شود