مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-11اقتصادي

خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه پایانه های مسافری تعطیل نشده است، گفت: استقبالی از سوی مردم برای خرید بلیط سفرهای نوروزی نشده است.

- مصطفی پناهنده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان همدان ستاد اسکان نوروزی وجود ندارد توصیه می کنیم هموطنان به استان همدان سفر نکنند اگر چه پایانه های مسافری تعطیل نبوده و بلیط فروشی وجود دارد اما تعداد مسافر و اتوبوس بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم برای سفرهای نوروز بلیط پیش خرید نکرده اند، خاطرنشان کرد: امسال به علت شیوع کروناویروس برای سفرهای نوروزی استقبالی از سوی مردم نشده و کسی اقدام به پیش خرید بلیط نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال کمیته حمل و نقل و سوخت در نوروز نخواهیم داشت، تأکید کرد: بلیط فروشی وجود دارد اما توصیه اکید ما این است که به همدان سفر نشود چرا که هیچ گونه خدماتی برای مسافران ارائه نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان یادآور شد: مراکز بهداشت استان در ورودی های استان مستقر شدند و مسافران ورودی به استان را غربالگری می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد

خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد