مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-11اجتماعي

آلودگی هوای البرز ادامه دارد


محمد رضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابراین تشدید غلظت آلایندها را در روزهای پنجشنبه و جمعه ( 22 لغایت23 اسفنده) خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان طبق الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه به دلیل رخداد لایه وارونگی در سطوح پایینی جو است و کاهش سطح کیفیت هوا به تناوب در سطح ناسالم برای گروه های حساس و ناسالم برای همه گروه ها مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: با توجه به احتمال بروز علایم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری های قلبی، ریوی، توصیه می شود افراد مبتلا به این بیماری ها ، سالمندان و کودکان، فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و همچنین از تردد غیر ضرور وسایل حمل و نقل در سطح شهر خودداری به عمل آید.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های استان البرز به عنوان روسای مدیریت بحران هر شهرستان باید ضمن حفظ آمادگی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند.

همچنین براساس اعلام هواشناسی استان البرز هوای چهارشنبه هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، دمای کمینه و بیشینه بین هفت تا 20 درجه بالای صفر، ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد 20 کیلومتر در ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای البرز ادامه دارد

آلودگی هوای البرز ادامه دارد