مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-11پزشكي

قدردانی رییس بیمارستان رازی رشت از خیرین سلامت گیلان


دکتر سیامک ریماز روز سه شنبه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهدای 28 دستگاه کمک تنفسی از سوی خیرین مجمع خیرین سلامت گیلان به بیمارستان رازی رشت افزود: این تعداد دستگاه تنفسی با دو نوع سی پپ CPAP و بای پپ BIPAP توسط مجمع خیرین سلامت گیلان اهدا شد .

وی اظهار داشت: از این تعداد دستگاه های اهدایی ، 16 دستگاه توسط خانواده دکتر نوید از دستیاران رشته جراحی عمومی بیمارستان رازی رشت اهدا شده است.

رییس بیمارستان رازی رشت در ادامه با اشاره به سایر اقدمات خیرین برای کمک به این بیمارستان خاطر نشان کرد: قرارست یک دستگاه کاردیوگرافی فردا چهارشنبه به این بیمارستان اهدا شود، اهدا دستگاه فلومتر اکسیژن و آمبولانس بیمار یاب از دیگر اهدایی ها به این بیمارستان اعلام شده که در روزهای آینده تحویل خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در گیلان در 20 روز گذشته نهار پرسنل درمانی و کادر پرستاری بیمیارستان رازی توسط خیرین تقبل شده که این مهم موجب افزایش روحیه پرسنل و تیم درمانی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز با اشاره به نوعدوستی و همیاری خیرین در روزهای مقابله با ویروس کرونا در این استان بیان داشت: خیرین با همکاری و همیاری خود در این ایام به خوبی نقش آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس بیمارستان رازی رشت از خیرین سلامت گیلان

قدردانی رییس بیمارستان رازی رشت از خیرین سلامت گیلان