مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-11اقتصادي

ضرورت انجام اقداماتی برای حفظ بازار سرمایه/عرضه های اولیه باید رونق گیرند


یک مقام مسئول با تاکید بر ضرورت انجام اقداماتی برای حفظ بازار سرمایه و روند رو به رشد آن گفت: عرضه های اولیه باید در بورس رونق گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مالک رحمتی، با اشاره به عرضه اولیه سهام بزرگترین هلدینگ کشاورزی در بورس گفت: با توجه به التهابات موجود در بازار، همواره با چالش هایی اقتصادی مواجه بوده و مواجه هستیم که از مهم ترین این چالش ها می توان به وجود نقدینگی زیاد در جامعه اشاره کرد که باعث ایجاد تهدیداتی علیه کشور می شود و امروز باید این نقدینگی به سمت بازار سرمایه گذاری و به طبع آن تولید هدایت شود.

قائم مقام یک سازمان اقتصادی افزود: از طرف دیگر در آینده ی نه چندان دور ما دارای اقتصاد قوی خواهیم بود؛ چراکه همه به سیاست اقتصاد مقاومتی رسیده اند، ضمن اینکه کم بودن وابستگی بودجه کشور به نفت، تحریم ها و همچنین رویکرد دانش بنیان در اقتصاد کشور علی الخصوص حوزه ICT و کشاورزی با توجه به موقعیت کشور از دیگر دلایلی هستند که به قوت اقتصاد ما در آینده نه چندان دور منجر خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمرکز بر اقتصاد دانش بنیان، ظرفیت های این مجموعه را دوچندان خواهد کرد، گفت: صنعت کشاورزی تحریم پذیر نیست و شرایط کنونی باعث خودکفایی در این صنعت شده؛ این در حالی است که به دلیل کشش عرضه و تقاضا در صنعت کشاورزی ، بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام اقداماتی برای حفظ بازار سرمایه/عرضه های اولیه باید رونق گیرند

ضرورت انجام اقداماتی برای حفظ بازار سرمایه/عرضه های اولیه باید رونق گیرند