مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:552020-03-11سياسي

رییس شورای اسلامی استان تهران خواستار تصمیم قاطع تعطیلی ادارات شد


رییس شورای اسلامی استان تهران طی نامه ای به استاندار تهران و فرمانده ستاد مقابله با کرونا خواستار اخذ تصمیم قاطع در مورد تعطیلی ادارات دولتی برای قطع شدن زنجیره انتقال این بیماری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الهام فخاری طی نامه ای به محسنی بندپی استاندار تهران و علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا با در نظر گرفتن خطر افزایش شیوع ویروس کووید 19 در تهران خواستار تصمیم قاطع در مورد تعطیلی ادارات دولتی برای قطع شدن زنجیره انتقال این بیماری و تنظیم برنامه جامع حمایت از گروه های آسیب پذیر شد.

متن نامه به شرح زیر است: سلام و درود با احترام، مطابق ماده های 29 و 103 قانون اساسی و هم چنین بندهای 1 و 2 ماده 87 قانون وظایف و اختیارات شوراها، در شرایطی که متأسفانه تهران روند پیش رونده و افزایشی بیماری را تجربه می کند، در راستای مطالبه حقوق اساسی مردم و تاکید بر عدالت در اجرای قوانین و مصوبه های شرایط اضطرار بدین وسیله متذکر می شود نکاتی به شرح ذیل مورد توجه و اقدام فوری قرار گیرد.

در روزهایی که مردم استان تهران هم چون سایر ملت، گرفتار در اوج پیشرفت بیماری نوپدید ناشی از ویروس کووید 19، هستند، سیاست عادی سازی مسائل حتی در مورد چنین پدیده ی ناشناخته ای همچنان در دستور کار بخشی از سیستم اداری کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی استان تهران خواستار تصمیم قاطع تعطیلی ادارات شد

رییس شورای اسلامی استان تهران خواستار تصمیم قاطع تعطیلی ادارات شد