مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-11سياسي

ضدعفونی شهرهای و روستاهای بابلسر با کمک نیروهای بسیجی


فرماندار بابلسر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کنترل شیوع کرونا در شهرستان گفت: ضدعفونی شهر و روستاها توسط شهرداری ها، دهیاران و نیروهای بسیج در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل حسن زاده ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با موضوع گزارش اقدامات ستاد مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تشکر از کسانی که در خط مقدم جهاد با ویروس کرونا هستند؛ گفت: از روز 4 اسفند کار فشرده در بحث مقابله با ویروس کرونا با تشکیل ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: ساماندهی مکان هایی که در آن مردم تجمع می کنند به مانند واحدهای خبازی، پمپ بنزین ها و بازار در اولویت کاری ما قرار دارد و تمامی مجتمع های دولتی و خصوصی از پذیرایی مهمانان منع شده اند.

فرماندار شهرستان بابلسر اظهار داشت: مسئولیت فعالیت هایی که صورت می گیرد برعهده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کروناست که در فرمانداری مستقر است و هر اقدامی که صورت می گیرد با هماهنگی این ستاد است.

حسن زاده بیان کرد: از ظرفیت بسیج برای ساماندهی مکان های عمومی و نظارت و استقرار ایت بازرسی های سلامت و کاهش تردد استفاده کردیم.

وی ضمن تشکر از اداره جهاد سازندگی و دامپزشکی شهرستان در تهیه تجهیزات ضدعفونی؛ بیان کرد: به شهرداری ها و دهیاران اعلام کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهرهای و روستاهای بابلسر با کمک نیروهای بسیجی

ضدعفونی شهرهای و روستاهای بابلسر با کمک نیروهای بسیجی