مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-11اقتصادي

کمک های جشن نیکوکاری در سمنان 45 درصد افزایش داشت


محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 51 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک به صورت نقدی و غیر نقدی مردم استان سمنان از طریق 63 مرکز نیکوکاری جمع آوری شد.

وی بیان کرد: بقیه کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال از دفاتر 11 گانه کمیته امداد استان سمنان جمع آوری شد و این پرداخت ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال با وجود همه محدودیت های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای سرعت بخشی توزیع کمک های مردمی به نیازمندان، تصریح کرد: این مساله با هدف تامین اقلام و کالاهای ضروری مددجویان تحت پوشش این نهاد در آستانه عید نوروز است.

مسعودیان راد ابراز داشت: کالاهای اهدایی بعد از ضدعفونی به مددجویان تحویل داده و تمام ضوابط بهداشتی در خدمت مردم و نیازمندان انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان یادآور شد: با توجه به لزوم رعایت توصیه های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع و شیوع ویروس کرونا، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد استان برپا نشد و مردم از طریق دفاتر و مراکز نیکوکاری در این جشن شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های جشن نیکوکاری در سمنان 45 درصد افزایش داشت

کمک های جشن نیکوکاری در سمنان 45 درصد افزایش داشت