مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:272020-03-11سياسي

انتقاد اعضای شورای شهر تربت حیدریه از نبود ماسک


رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در این جلسه ضمن آن که ماندن شهروندان در منازل خود را خواستار شد گفت: در شرایط کنونی این کار،بدیهی ترین و منطقی ترین اقدام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر و جلوگیری از بروز یک فاجعه انسانی است.

مهدی وقفی افزود: در روزها و هفته های پایانی سال می بایست تلاش و کوشش و فعالیت و جنب و جوش خاصی در شهر حاکم باشد اما متاسفانه به دلیل شیوع این ویروس همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته و برخی مشاغل و کسب و کارها از رونق افتاده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر نیز کمیسیون های خود را در فضای مجازی برگزار می کند ادامه داد: امروز مردم این خطه با مشکل حادی مواجه هستند و آن فقدان ماسک و لوازم تجهیزات ضدعفونی است و عمق فاجعه زمانی بیشتر مشهود می شود که شهروندان شاهد بی توجهی مسوولان و مدیران عرصه بهداشت و سلامت این خطه هستند.

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اظهار داشت: متاسفانه در مراکز بهداشتی، درمانی، مطب پزشکان و حتی بیمارستان های سطح شهر نیز ماسک و تجهیزات ضدعفونی برای پزشکان و پرستاران وجود ندارد و شهروندان نیز بدون در نظر گرفتن شرایط خاص و حساس این روزها و بدون رعایت کمترین نکات بهداشتی در اماکن عمومی حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اعضای شورای شهر تربت حیدریه از نبود ماسک

انتقاد اعضای شورای شهر تربت حیدریه از نبود ماسک