مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11فرهنگي

فیلمبرداری «ما که هستیم؟» به پایان رسید/ نمایش بحران هویت


فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالحسن کیوان که اواسط آذر در تهران و شیراز آغاز شده بود به پایان رسید.

- فیلمبرداری فیلم سینمایی ما که هستیم؟ به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالحسن کیوان که اواسط آذر در تهران و شیراز آغاز شده بود به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مدیر رسانه این پروژه، ما که هستیم؟ پس از نزدیک به 3 ماه فیلمبرداری در لوکیشن های تهران و شیراز، این روزها وارد مرحله پس از تولید شده و مراحل تدوین و صداگذاری آن شروع شده است.

شیوع بیماری کرونا در هفته های اخیر باعث شده بود تا مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن های آن در تهران (اطراف دماوند) و شیراز (تخت جمشید و حافظیه) هستند، با شرایط سخت و پیچیده ای روبرو شود.

ابوالحسن کیوان، تهیه کننده و کارگردان این اثر؛ نقاش، مجسمه ساز، معمار و فیلمساز ایرانی است که سال 1358 از دانشگاه هنر در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه تیف کالج به تحصیلات خود ادامه داد.

بعضی از فیلم های این فیلمساز ایرانی در جشنواره های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده اند.

فیلم J & B او در استرالیا ساخته شد و در سال 2014 در فستیوال کن پذیرفته شد، همچنین فیلم او با عنوان مهاجرت در سال 2018 برنده 2 مدال از فستیوال فیلم کلکته در هند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری «ما که هستیم؟» به پایان رسید/ نمایش بحران هویت

فیلمبرداری «ما که هستیم؟» به پایان رسید/ نمایش بحران هویت