مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11حوادث

معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد


تعدادی از نیروی های بسیج اقشار گنبدکاووس با استفاده از 40 دستگاه تراکتور، چند دستگاه خودروی آتش نشانی، سم پاش و مخازن کوله ای اقدام به ضدعفونی کردن تمام معابر شهری بویژه در محلات طرح شهید شوشتری شامل اسلام آباد، گدم آباد، مدرسی، چای بویین، سیدآباد و بدلجه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت که جمعی از نیروی ها و جهادگران بسیج عضو پایگاه های بسیج مناطق شهری و روستایی، شهرداری، آتش نشانی، مرکز بهداشت، بخشداری و فرمانداری این شهرستان در اجرای این طرح مشارکت کردند.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور افزود: علاوه بر گندزدایی معابر شهری، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی مناطق روستایی گنبدکاووس با همکاری و همراهی بسیج، خانه های بهداشت، دهیاران و شوراهای روستایی در روزهای آینده انجام می شود.

وی همچنین گفت که امروز هر یک از تراکتورها به طور میانگین 600 لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح معابر شهری و محلات هدف پیش بینی شده پخش کردند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در حاشیه اجرای این طرح از تشکیل قرارگاه مردمی ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان خبر داد و گفت: با تجمیع کمک های مردمی و دولتی، اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در سطح مناطق شهری (گنبدکاووس و اینچه برون) و نیز مناطق روستایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد

معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد