مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-11اجتماعي

ترمیم سیل بندهای خرمشهر بزودی آغاز می شود


محمد حیدری چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:به منظور پیشگیری از سیل پایش مناطق بحرانی خرمشهر همچون روستای رحمانیه فیصلی، زویدات، مکسر و ام نوشه انجام و سیل بندها مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با انتقاد از توقف روند احداث سیل بند روستای رحمانیه فیصلی افزود:سیل روستای رحمانیه فیصلی را بیش از دیگر مناطق شهرستان خرمشهر تهدید می کند.

حیدری افزود: در حال حاضر دیوار سیل بند روستای رحمانیه فیصلی کاملا فرو ریخته و با پیشروی مد رودخانه تا 2 ماه آینده این سیل بند به طور کامل شکسته می شود.

وی ادامه داد:مکاتبه لازم با مدیریت بحران و مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان انجام شده و قرار است عملیات ترمیم سیل بند روستای رحمانیه فیصلی در 48 ساعت آینده آغاز شد.

حیدری از مکسر و ام نوشه به عنوان دیگر روستاهای بحرانی شهرستان خرمشهر نام برد و گفت: استانداری و سازمان آب و برق خوزستان برای ترمیم سیل بندهای روستاهای مکسر و ام نوشه در مرحله انتخاب پیمانکار هستند و پیش بینی می شود تا قبل از آغاز سال جدید عملیات ترمیم سیل بندهای این روستاها آغاز شود.

بنا به پیش بینی هواشناسی خوزستان ، بارندگی های شدید در هفته های آینده در حوضه های آبریز دز ، کارون و کرخه ، احتمال وقوع سیلاب در خوزستان و مناطق پایین دست وجود دارد به همین منظور هشت میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم سیل بندهای خرمشهر بزودی آغاز می شود

ترمیم سیل بندهای خرمشهر بزودی آغاز می شود