مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:352020-03-11حوادث

اراضی 100 میلیاردی در لنگرود رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 5000 متر از اراضی ملی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر چاف و چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 5000 متر از اراضی ملی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر چاف و چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت  وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در شهر ساحلی چاف و چمخاله شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر و بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی 5000 مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و با دیوار کشی آن را محصور کرده است.

سردار ملکی ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت از منابع طبیعی، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و رفع تصرف انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در خصوص این پرونده متهم 57 ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین تصرف شده 100 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی 100 میلیاردی در لنگرود رفع تصرف شد

اراضی 100 میلیاردی در لنگرود رفع تصرف شد