مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-11اقتصادي

مافیای کنکور؛ بساطی که کرونا برچید


شیوع ویروس کرونا در کشور در ماه پایانی سال و چند ماه مانده به بزرگترین رویداد علمی کشور در ادامه تعطیلی حوزه های مختلف کسب و کار عده ای کاسب کنکور و مراکزی که این روزها بالاترین زور خود را برای سر کیسه کردن نوجوانان جویای قبولی در کنکور می زدند را نیز به تعطیلی کشاند.

موسسات آموزشی که باوعده های مختلف هزینه های سنگینی بر سبد خانوارهای ایرانی در شرایط اقتصادی ناگوار کنونی تحمیل می کنند همه ساله فعالیتشان در ماه های نزدیک به این ماراتن علمی پررنگ تر می شد، اما امسال ویروس ناخوانده و پیش بینی نشده ای که به طور بی سابقه تمام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور را فلج کرده است، ناخودآگاه در عرصه فعالیت این مراکز نیز موثر افتاده و با ممنوعیت برگزاری هرگونه کلاس آموزشی ،کرکره این موسسات پایین کشیده شد.

تکیه بر توان خود و تقویت اعتماد به نفس یک کارشناس آموزشی و دبیر دبیرستان معتقد است: یکی از نکات مثبتی که تعطیلی کلاس های کمک آموزشی کنکور به دنبال دارد فروریختن پایه های اعتماد به نفس کاذبی است که این موسسات آموزشی سعی در القای آن به محصلان داشتند.

علی پیش نماززاده افزود: دانش آموزان کنکوری امسال در شرایطی که دستشان از کلاس های مدرسه حتی کوتاه است فرصت دارند تا به توان و ذهن خود تکیه کرده و اعتماد به نفس واقعی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کنکور؛ بساطی که کرونا برچید

مافیای کنکور؛ بساطی که کرونا برچید