مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-11اقتصادي

خرداد 99 آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس مزیکی پیش از ظهر چهارشنبه پیرامون اتخاذ تمهیدات برای مودیان مالیاتی و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه سازمان امور مالیاتی تمهیداتی را برای فعالان اقتصادی فراهم کرده است که از جمله آن ها تعطیل هیأت های حل اختلاف برای اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین ماه می باشد که عدم مراجعه مودیان به ادارات مالیاتی و حفظ سلامتی آن ها را نسبت به ویروس کرونا به دنبال دارد.

وی ادامه داد: فرصت مجوز گواهی مالیات بر ارزش افزوده فعالین اقتصادی که تا پایان سال جاری و فروردین ماه 99 بود، تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی تمدید شده است و نیازی به مراجعه مودیان برای تمدید این مجوز به ادارات نیست.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در ارتباط با بخشودگی جریمه های مالیاتی بیان کرد: اگر فعالان اقتصادی از قبیل تولیدی و غیر تولیدی تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت مالیات های خود اقدام می کردند می توانستند از 80 تا 90 درصد بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده کنند و با توجه به شرایط موجود در جامعه این مهلت تا پایان خرداد ماه سال 99 تمدید شده است.

مزیکی بیان کرد: مودیان که برگه رد بدهی مالیاتی شأن از 12 بهمن ابلاغ شده بود و بر اساس دستور العمل می بایست تا یک ماه پس از آن نسبت به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد 99 آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی مرکزی

خرداد 99 آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی مرکزی