مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-11سياسي

آیین چهارشنبه سوری مجازی برگزار شود/ سفر نکنیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای پیشگیری از خطر شیوع ویروس کرونا (ویروس کووید 19) آیین چهارشنبه سوری مجازی برگزار شود.

- بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای پیشگیری از خطر شیوع ویروس کرونا (ویروس کووید 19) آیین چهارشنبه سوری مجازی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: هم زمان با پنجشنبه آخر سال حضور نیافتن در مزارها و خاک عزیزانمان ضروری و لازم است.

وی بیان کرد: آیین چهارشنبه سوری به صورت مجازی و یا به صورت محدود هرکسی در منزل خود این آیین سنتی را برگزار کند.

خورشیدی افزود: در راستای پیشگیری از خطر شیوع ویروس کرونا (ویروس کووید 19) کمپین سفر نکنیم در استان باید از سوی شهروندان جدی گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با وجود همه تأکیدها اما در زمان حاضر سفرها در حال انجام است، بر همین اساس هرکسی به سفر برود و از جای دیگری بیماری را به استان منتقل کند موجب ضرر استان است.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز تعطیلات رسمی نگرانی افزایش سفرها وجود دارد گفت: در این شرایط حساس در راستای حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه سفر نکنیم و میهمان هم دعوت نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین چهارشنبه سوری مجازی برگزار شود/ سفر نکنیم

آیین چهارشنبه سوری مجازی برگزار شود/ سفر نکنیم