مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-11فرهنگي

نمایش آنلاین فیلم «هامون و دریا» در سایت کانون پرورش فکری


فیلم «هامون و دریا» به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنجشنبه 22 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.

- فیلم هامون و دریا به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنجشنبه 22 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تعطیلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می کند.

به همین منظور کانون در نظر دارد فیلم هامون و دریا به کارگردانی ابراهیم فروزش را روز پنجشنبه 22 اسفند 1398 به نمایش در آورد.

فیلم هامون و دریا تولید سال 1386 کانون است که در خلاصه داستان آن آمده است: داستان هامون نوجوان دوتارنوازی است که به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می کند و بین او و دریا دخترعمویش عشقی فرازمینی جاری است تا اینکه بیماری دریا (دختر قالیباف روستایی) هامون تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می کشاند تا آنها با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند و عشق واقعی این دو دل باخته معنا پیدا کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آنلاین فیلم «هامون و دریا» در سایت کانون پرورش فکری

نمایش آنلاین فیلم «هامون و دریا» در سایت کانون پرورش فکری