مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-11سياسي

شرکت های هواپیمایی با ارزان کردن بلیط مردم را به سفر ترغیب نکنند


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: شرکت های هواپیمایی در این شرایط حساس که بر مسافرت نکردن تأکید می شود، با ارزان کردن بلیط مردم را به سفر ترغیب نکنند.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: شرکت های هواپیمایی در این شرایط حساس که بر مسافرت نکردن تأکید می شود، با ارزان کردن بلیط مردم را به سفر ترغیب نکنند.

سعید کشمیری ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد: 78 درصد از افراد مبتلا به بیماری کووید 19 در استان بوشهر با انجام سفر غیر ضرور به استان های آلوده این ویروس را برای خانواده خود سوغات آورده اند.

وی عنوان کرد: شرکت های هواپیمایی نیز در این شرایط حساس که بر مسافرت نکردن تأکید می شود، نباید با ارزان کردن بلیط مردم را ترغیب به سفر کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با وجود تأکیدهای انجام شده اما با نادیده گرفتن شرایط و ارزان کردن بلیط به میزان 200 هزار تومان با هدف جذب مشتری روز گذشته پرواز مشهد-بوشهر را انجام و اقدام به انتقال 120 مسافر از مشهد به بوشهر کرده است.

کشمیری با بیان اینکه با ارزان کردن بلیط هواپیما باعث می شوید مردم به استان های آلوده سفر کنند اضافه کرد: افرادی که به مشهد رفتند را به قرنطینه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های هواپیمایی با ارزان کردن بلیط مردم را به سفر ترغیب نکنند

شرکت های هواپیمایی با ارزان کردن بلیط مردم را به سفر ترغیب نکنند