مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-11سياسي

بیش از 97 هزار اقلام بهداشتی در خوزستان کشف شد


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 97 هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در 14 روز اخیر در سطح استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت طلب در احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی، گشت مشترک تلفیقی پلیس امنیت اقتصادی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی، صمت و غذا و دارو تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه گشت ها به صورت روزانه و صبح و بعدازظهر در سطح استان فعالیت دارند، افزود: با کار اطلاعاتی طی 14 روز گذشته 46 هزار و 461 هزار لیتر الکل صنعتی و غیرمجاز احتکار شده در سطح استان کشف و ضبط شد و در این راستا هم 17 نفر دستگیر شدند.

سردار عباس زاده ادامه داد: تعداد 13 هزار و 909 دستکش، 10 هزار و 580 ماسک و 26 هزار و 485 لیتر محلول های ضدعفونی احتکار شده کشف و در این رابطه نیز 21 نفر پس از دستگیری، به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه پلیس فتا در 14 روز گذشته در قالب طرح مبارزه با قاچاق دارو و اقلام بهداشتی اقدام به مسدودسازی 293 مورد سایت و صفحه شبکه های اجتماعی کرده و برای درصد بالایی از آنها پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: در این راستا نیز 39 نفر انتشار دهنده شایعات را در خصوص ویروس کرونا شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 97 هزار اقلام بهداشتی در خوزستان کشف شد

بیش از 97 هزار اقلام بهداشتی در خوزستان کشف شد