مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-11اقتصادي

تولید روزانه 20 هزار ماسک در ایلام


استاندار ایلام از تولید روزانه 20 هزار ماسک در استان و تجهیز دو بیمارستان صحرایی در استان خبر داد.

- قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید از سهکارگاه تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی در شهرستان ایلام ، اظهار کرد: در این واحدهای تولیدی دو نوع ماسک، یک بار مصرف و ماسک با قابلیت بیش از 70 بار استفاده عرضه می شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 20 هزار ماسک در چندین واحد صنعتی در استان تولید می شود، گفت: امیدواریم تا هفته آینده تولید ماسک در استان به روزانه 40 هزار واحد برسد و تولیدات با قیمت های مناسب در اختیار هم استانی های عزیز قرار می گیرد.

سلیمانی دشتکی از راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: برای دوران نقاهت بیماران، این دو بیمارستان را در نظر گرفته ایم که یک بیمارستان صحرایی در پایگاه امداد و نجات هوایی و یک مورد هم در سالن های مجموعه ورزشی استان تجهیز و تکمیل شده است.

انتهای پیام رییس ستاد مبارزه با کرونا در استان در ادامه از افراد در صف مقدم مبارزه با کرونا اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مدیران و دستگاه های مختلف تقدیر و تاکید کرد: از مردم عزیز استان نیز درخواست می کنم به میهمانی و مسافرت نروند و از افراد و فامیل های خود در داخل استان و خارج از استان نیز دعوت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 20 هزار ماسک در ایلام

تولید روزانه 20 هزار ماسک در ایلام