مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-11اقتصادي

اعلام تعطیلی بیش از 50 واحد اقامتی در مشهد/ اشغال واحدها به زیر 10 درصد رسید


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بیش از 50 واحد اقامتی مشهد تا کنون اعلام تعطیلی کردند و درصد اشغال واحدهای دیگر ما همه زیر 10 درصد است و روزبه روز کاهش پیدا می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بیش از 50 واحد اقامتی مشهد تا کنون اعلام تعطیلی کردند و درصد اشغال واحدهای دیگر ما همه زیر 10 درصد است و روزبه روز کاهش پیدا می کند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت و ضریب اشغال واحدهای اقامتی مشهد در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: اکنون بیش از 50 واحد اقامتی مشهد اعلام تعطیلی کردند و درصد اشغال واحدهای دیگر ما همه زیر 10 درصد است و روزبه روز تعداد آن کاهش پیدا می کند.

همچنین در مشهد تردد مسافر و زائر به حداقل رسیده و تعدادی هم که تعیین تکلیف نشدند، در روزهای آینده تعیین تکلیف می شوند که به مشهد نیایند.

وی در خصوص ابلاغ دستورالعملی مبنی بر تعطیلی واحدهای اقامتی گفت: در دستورالعمل کشوری، تعطیلی در مورد واحدهای رسمی اعلام نشده؛ منتها در جلسه ای که ما اخیرا در ستاد اجرایی خدمات سفر داشتیم، واحدهای غیررسمی را کاملا تعطیل کردیم؛ از جمله این که مهمان سراها و زائرسرای دستگاه دولتی همگی تعطیل می شوند، تمام حسینیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعطیلی بیش از 50 واحد اقامتی در مشهد/ اشغال واحدها به زیر 10 درصد رسید

اعلام تعطیلی بیش از 50 واحد اقامتی در مشهد/ اشغال واحدها به زیر 10 درصد رسید