مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-11اجتماعي

ارائه آموزش مجازی دروس متوسطه درپورتال آموزش وپرورش زنجان


معاون آموزش متوسطه استان زنجان گفت: به همت ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی و آموزش متوسطه نظری استان صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری در سایت معاونت آموزش متوسطه ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی با بیان اینکه به همت ادارات تکنولوژی و گروه های آموزشی و آموزش متوسطه نظری استان صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری در سایت معاونت آموزش متوسطه ایجاد شد، گفت: هدف از این امر استفاده از ظرفیت و توانایی های دبیران و سرگروه های آموزشی استان است.

معاون آموزش متوسطه استان زنجان افزود: در شرایط کنونی برای هم افزایی بیشتر و جبران عقب افتادگی محتوی دروس، نیاز به ایجاد حلقه ارتباطی بین دبیران و دانش آموزان می تواند تا حدودی از مشکلات و چالش های به وجود آمده بکاهد.

بهرامی بیان داشت: آموزش های مجازی با اولویت دروس پایه دوازدهم آغاز شده و در روزهای آتی دروس پایه های دهم و یازدهم نیز بارگذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان و اولیای می توانند با مراجعه به پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به آدرس https://zanjan.

medu.

ir و مراجعه به صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری، فیلم تدریس دبیران محترم استان زنجان را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مجازی دروس متوسطه درپورتال آموزش وپرورش زنجان

ارائه آموزش مجازی دروس متوسطه درپورتال آموزش وپرورش زنجان