مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-11فرهنگي

حاجی فیروز به استقبال بهار آمد


به مناسبت سال نو شمسی و پاسداشت روز جهانی آب، جدیدترین شماره ماهنامه فرهنگی، هنری حاجی فیروز با رویکرد توجه به ادبیات کودک و نوجوان و محوریت ترویج مصرف بهینه آب با کمک دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد منتشر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی به مناسبت سال نو شمسی و پاسداشت روز جهانی آب، جدیدترین شماره ماهنامه فرهنگی، هنری حاجی فیروز با رویکرد توجه به ادبیات کودک و نوجوان و محوریت ترویج مصرف بهینه آب با کمک دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد منتشر شد.

محمد گلی، مدیر مسئول این مجله شاد و کودکانه، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مصرف بهینه آب و غنی کردن اوقات فراغت کودکان به ویژه در شرایط خاص کنونی کشور و تعطیلی مدارس، بر آن شدیم تا به سهم خود، با انتشار شماره نوروزی ماهنامه فرهنگی، هنری حاجی فیروز با مساعدت دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد، علاوه بر ترویج مصرف بهینه آب، سعی نماییم تا موج شادی و نشاط اجتماعی را به ویژه در کودکان عزیز ایجاد نماییم.

وی تاکید کرد: متولیان فرهنگ پرور این مجله، تلاش دارند نه تنها آثار کودکان مستعد را جمع آوری و چاپ کنند؛ بلکه تحت عنوان صندوق جایزه و جشنواره های ماهیانه (در این شماره با بیش از 5/7 میلیون تومان) به این کودکان مستعد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی فیروز به استقبال بهار آمد

حاجی فیروز به استقبال بهار آمد