مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-11پزشكي

تعداد مبتلایان کرونا در کرمانشاه به 59 نفر رسید/ 7 نفر جان باختند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 59 نفر خبر داد.

- تعداد مبتلایان "کرونا" در کرمانشاه به 59 نفر رسید/ 7 نفر جان باختند ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 59 نفر خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید ابتلای 59 نفر به کرونا در استان گفت: متاسفانه از این تعداد هفت نفر جان خود را از دست دادند.

شکیبا در خصوص پراکندگی این مبتلایان در استان گفت: از این تعداد 26 مورد در شهرستان کرمانشاه، هشت مورد در شهرستان کنگاور، هفت مورد در شهرستان سنقر و کلیایی، شش مورد در شهرستان اسلام آبادغرب، چهار مورد در شهرستان گیلانغرب، در هریک از شهرستانهای جوانرود، هرسین و صحنه هرکدام دو مورد و در هریک از شهرستان های پاوه و سرپل ذهاب هرکدام یک مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون 485 نفر مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد تاکنون 381 نفر ترخیص شده و هم اکنون 98 نفر بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه بازهم از مردم خواست تا با توجه به افزایش پیک بیماری در هفته های آینده از منزل خارج نشده و برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در کرمانشاه به 59 نفر رسید/ 7 نفر جان باختند

تعداد مبتلایان کرونا در کرمانشاه به 59 نفر رسید/ 7 نفر جان باختند