مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-11سياسي

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جهادگران مردمی عرصه سلامت


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از خدمات داوطلبانه و جهادی مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن کامل پیام سعید رضا عاملی به منظور تقدیر از جهادگران سلامت به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم جهادگران مردمی میدان دفاع از سلامت درود بی پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده اید و در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده اید و بدون هیچ چشم داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته اید؛ بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگمان طی خواهد شد ولی قدر و ارج این تلاش شما محفوظ خواهد بود.

این اقدام خداپسندانه شما گروه های جهادی برآمده از دل ملت در قالب طلاب جهادی، هیئت های مذهبی، بسیج مستضعفین، پویش های دانشجویی و سایر تشکل های مردم نهاد؛ قطعاً از مصادیق بارز آیه شریفه تعاونوا علی البر و التقوی است و اجر و پاداش آن رضایت الهی است.

با دیدن این صحنه های خلق زیبایی های الهی و انسانی، این معنا بزرگ و متعالی در ذهن نقش می بندد که همه مردم شریف ایران در کنار غم و شادی یکدیگر بوده و مصداق کلام امام علی علیه السلام هستند که آنچه را بر خود می پسندی بر دیگران بپسند و آنچه را بر خود نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جهادگران مردمی عرصه سلامت

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جهادگران مردمی عرصه سلامت