مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-11حوادث

رد دستبند بر دستان سارقان حرفه ای منازل جنوب تهران


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: این دو سارق در محدوده های جنوبی تهران با تخریب درب ورودی منازل وارد و اقدام به سرقت اموال با ارزش می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، گفت: 28 بهمن ماه امسال طی تماس تلفنی خانم میانسالی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن اموال منزل از قبیل تلویزیون، سه تخته فرش دستباف و گوشی موبایل به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال در محدوده بهاران به کلانتری 149 امام زاده حسن اعلام شکایت کرد که پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت، در روز وقوع سرقت ساعت 17 بود که برای خرید از منزل (واقع در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه تک واحده) خارج شدم که پس از گذشت سه ساعت وقتی وارد آپارتمان شدم دیدم درب ورودی تخریب و سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم با ارزش من کرده اند.

به گفته عزیزخانی، کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در تحقیقات اولیه و میدانی، دوربین مداربسته مربوط به یک فروشگاه نزدیک به محل سرقت را به دست آوردند که با پایش تصاویر چهره دو نفر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد دستبند بر دستان سارقان حرفه ای منازل جنوب تهران

رد دستبند بر دستان سارقان حرفه ای منازل جنوب تهران