مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-11حوادث

عامل شایعات کرونایی در سمنان دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری عامل انتشار شایعات کرونایی در این استان خبر داد و گفت: این فرد در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار شایعات به تشویش اذهان عمومی می پرداخت.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری عامل انتشار شایعات کرونایی در این استان خبر داد و گفت: این فرد در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار شایعات به تشویش اذهان عمومی می پرداخت.

حسین صادقی کاشان بااعلام این خبر اظهار کرد: تیم رصد فضای مجازی پلیس فتا استان سمنان در پایش سایبری خود فردی را که با انتشار و پخش شایعات اخبار در خصوص ویروس کرونا باعث تشویش اذهان عمومی در کانال های پرمخاطب شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام می کرد، دستگیر شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیروی انتظامی استان، این مقام انتظامی با بیان اینکه پروئنده این فرد با توجه به اهمیت موضوع، در دستور کار کارگاهان پلیس قرار گرفت ادامه داد: پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد این فرد در پیام های خود به کانال های معاند و نامعتبر استناد می کند و با انتشار آنها باعث خدشه دار کردن امنیت روانی کاربران و تشویش اذهان عمومی می شود.

رییس پلیس فتا استان سمنان اضافه کرد: پلیس فتا استان با اقدام های تخصصی در حوزه سایبری و با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی، متهم به هویت معلوم را شناسایی کرد و او با اخذ دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل شایعات کرونایی در سمنان دستگیر شد

عامل شایعات کرونایی در سمنان دستگیر شد