مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-11فرهنگي

هشدار خانه سینما؛ تهیه کننده مسئول سلامت گروه های فیلم سازی است


خانه سینما طی اطلاعیه ای اعلام کرد هرگونه ضایعه ای که در ادامه پروژه های سینمایی برای افراد گروه پیش بیاید، مسئولیت حقوقی آن برعهده تهیه کنندگان است.

- خانه سینما طی اطلاعیه ای اعلام کرد: امروز روز داوری در مورد توانایی و هوشمندی و دانش و انضباط و همدلی یک ملت زنده، در برابر هجوم مرگ و نیستی است، روز ثبت عملکرد اقشار مختلف از جمله سینماگران در صفحات مهم تاریخ این سرزمین، عبور از این بحران، بحرانی که سراسر سرزمین مان را در برگرفته و رسیدن به بهار، میسر نیست جز هوشیاری و همدلی و همراهی تک تک مردم.

خانه سینمای ایران به نمایندگی از کلیه اهالی سینما از ابتداء شروع بحران با رصد کردن وقایع و پیگیری لحظه به لحظه اوضاع سعی بر این داشت تا بتواند آنچه در توان دارد را در جهت حمایت از اعضا و اهالی سینما به کار ببندد.

راه اندازی ستاد بحران خانه سینما و رصد پروژه های در حال تولید و یا پیش از تولید؛ پس از گفتگو با مدیریت ستاد بحران کرونای کشور و شناسایی نیاز های واقعی و عاجل، هماهنگی هایی صورت گرفته که به مرور از طرف ستاد بحران خانه سینما اعلام خواهد شد.

در اینجا بر خود لازم می دانیم سپاس و تشکر خود را از علیرضا زالی رییس ستاد بحران کرونا کشور در رابطه با ارسال نامه به سازمان صداوسیما و وزارت ارشاد اعلام نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار خانه سینما؛ تهیه کننده مسئول سلامت گروه های فیلم سازی است

هشدار خانه سینما؛ تهیه کننده مسئول سلامت گروه های فیلم سازی است