مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-11پزشكي

کووید 19 در گیلان؛ از پایش 700 هزار نفر تا به زانو افتادن کرونا در مقابل خیران


این عناوین گزیده ای از اخباری است که توسط خبرنگاران خبرگزاری ایرنا گیلان در نقاط مختلف استان طی 24 ساعت گذشته تهیه و بر روی خروجی ایرنای گیلان قرار داده شده است.

پایش 700 هزار نفر در طرح مقابله با کرونا در گیلان طرح ملی مبارزه با کرونا با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و غربالگری افراد در گیلان در حال اجراست که تاکنون حدود 700 هزار نفر در این طرح پایش شدند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان با اشاره به اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن در گیلان خاطر نشان کرد: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا، روزانه حدود 100 تست کرونا در استان گیلان انجام می شود.

اهدای 28 دستگاه کمک تنفسی توسط خیرین به بیمارستان رازی رشت خیرین گیلان با حس نوعدوستی برای مقابله با ویروس کرونا مانند همیشه پای کار آمدند؛ رییس بیمارستان رازی رشت در این باره بیان داشت: 28 دستگاه کمک تنفسی از سوی خیرین مجمع خیرین سلامت گیلان به بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

ستاد هدایت کمک های مردمی به بیمارستانهای گیلان فعال شد نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در مدیریت کرونا در گیلان از فعال شدن ستاد هدایت کمک های مردمی و خیرین در حوزه سلامت و مقابله با کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: هم اکنون خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید 19 در گیلان؛ از پایش 700 هزار نفر تا به زانو افتادن کرونا در مقابل خیران

کووید 19 در گیلان؛ از پایش 700 هزار نفر تا به زانو افتادن کرونا در مقابل خیران