مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-11پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید


دکتر فاطمه نوده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک 13 نفر از مجموع 19 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری شده بودند بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: همه مردم باید با جدیت هرچه تمامتر به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.

وی گفت: هم اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار ویروس کووید 19، دست اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بطور شبانه روزی در این ارتباط فعالیت دارند.

دکتر نوده افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 44011333 هرگونه پرسش و ابهام خود را پیرامون بیماری همه گیر و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح نموده و از کارشناسانی که بطور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش دیده اند پاسخ بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به 19 نفر رسید