مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-11اقتصادي

تعدادی از کارکنان بانک های استان مرکزی به کرونا مبتلا شده اند


احمد ملکی راد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: بانک ها به دلیل ارتباط مستقیم و زیاد مردم با کارکنان بانکی، یکی از مراکز حساس در شیوع ویروس کرونا هستند و باید مردم تا حد امکان مراجعات مستقیم خود به شعب را قطع کنند.

وی بیان کرد: بر اساس نامه بانک مرکزی، دریافت و پرداخت وجهه نقد، اسکناس و ایران چک به صورت حضور فیزیکی از مشتریان و یا برای تحویل به مشتریان ممنوع شده و دستورالعمل آن به تمام شعب ابلاغ شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان مرکزی ادامه داد: ابزارهای جایگزین انتقال وجهه جایگزین شده و سقف انتقال وجهه از 30 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافته است.

ملکی راد تصریح کرد: به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، دستگاه های خودپرداز در ساعات صبح و عصر، پیشخوان بانک ها، تحویل داران و سالن های مشتریان به صورت مستمر ضدعفونی می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون تعدادی از کارکنان بانک های استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعدادی نیز در قرنطینه به سر می برند و یک نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده است.

مدیر شعب بانک ملی استان مرکزی افزود: تمهیداتی نیز برای جایگاه ارتباط مشتری با کارکنان با به کارگیری از نایلون های مخصوص به کار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از کارکنان بانک های استان مرکزی به کرونا مبتلا شده اند

تعدادی از کارکنان بانک های استان مرکزی به کرونا مبتلا شده اند