مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-11اقتصادي

تکذیب تعطیلی بازار بروجرد برای مقابله با ویروس کرونا


عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای جلویگیری از شیوع ویروس کرونا، روزانه جلساتی برگزار و مصوبات این جلسه پیگیری می شود.

وی بیان کرد: برخی از صنوف هستند که تعطیل بودن و یا نبودن آنها اثری ندارد و از سویی خطر آن در پیشروی بیماری اثر گذار است که به ترتیب تعطیل می کنیم.

رحیمی اظهار داشت: ابتدا اتوبوسرانی را که دارای تجمع بودن تعطیل کردیم و در این راستا تاکسی های سطح شهر به صورت زوج و فرد فعالیت می کنند که نظارت لازم بر فعالیت تاکسی ها صورت می گیرد و در صورت اقدامات غیر از این برخورد می شود.

وی افزود: همچنین کلیه آرایشگاه ها تعطیل شده و کسی حق فعالیت ندارد و در صورت مشاهده برخورد می شود.

فرماندار بروجرد از تعطیلی طلافروشی ها، خرید و فروش ضایعات دست دوم، کافی نت ها، رستوران ها، اماکن ورزشی مانند گیم نت ها خبر داد و گفت: جاهایی که تجمعات دارند تعطیل شده و هر گونه فعالیت مورد برخورد قرار می گیرد.

رحیمی اضافه کرد: همه سوپر مارکت ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها و کسانی که با عرضه مواد اولیه سر و کار دارند همچنان در بازار فعالیت می کنند و اقلام ضروری و مورد نیاز را در اختیار مردم قرار می دهند.

وی گفت: فروشگاه های زنجیره ای باید رعایت بهداشت را مد نظر داشته باشند و دستکش های یکبار مصرف در اختیار افرادی که وارد فروشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب تعطیلی بازار بروجرد برای مقابله با ویروس کرونا

تکذیب تعطیلی بازار بروجرد برای مقابله با ویروس کرونا