مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-11اقتصادي

برای تأمین ماسک و دستکش جایگاه داران سوخت مشکل داریم


رییس هیئت مدیره صنف جایگاه داران سوخت استان قزوین گفت: در حال حاضر برای تأمین ماسک و دستکش برای افراد شاغل در جایگاه های سوخت استان با مشکل عمده ای روبه رو هستیم و از جایگاه داران خواستیم خودشان اقلام ضروری را تهیه کنند.

- ایسنا/قزوین رییس هیئت مدیره صنف جایگاه داران سوخت استان قزوین گفت: در حال حاضر برای تأمین ماسک و دستکش برای افراد شاغل در جایگاه های سوخت استان با مشکل عمده ای روبه رو هستیم و از جایگاه داران خواستیم خودشان اقلام ضروری را تهیه کنند.

رضا یعقوبی، رییس هیئت مدیره صنف جایگاه داران سوخت استان قزوین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: در حال حاضر 85 جایگاه سوخت در سطح استان فعال است و 850 نفر به صورت مستقیم در این جایگاه ها مشغول به کار هستند، تاکنون ما نتوانستیم ماسک و دستکش موردنیاز این افراد را تأمین کنیم.

وی افزود: بعد از شیوع کرونا بیان شد فردی که در جایگاه سوخت کار می کند خودش سوخت گیری انجام دهد و برای پیشگیری از کرونا راننده از ماشین پیاده نشود، این طرح مشکلات عمده ای را برای جایگاه داران ایجاد کرده است.

رییس هیئت مدیره صنف جایگاه داران سوخت استان قزوین بیان کرد: ممکن است هنگام سوخت گیری همزمان چند نفر مراجعه کنند و اپراتور نمی تواند به طور همزمان وظیفه سوخت گیری 6 ماشین را انجام دهد، در حال حاضر با کمبود نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین ماسک و دستکش جایگاه داران سوخت مشکل داریم

برای تأمین ماسک و دستکش جایگاه داران سوخت مشکل داریم