مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-11اجتماعي

ورود به آرامستان های ملایر در جمعه آخر سال ممنوع شد


معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا مراسم زیارت اهل قبور در روزهای 22 ،23 و 29 اسفندماه در آرامستان های ملایر ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر سعید کتابی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار کرد: مراسم زیارت اهل قبور پنجشنبه و جمعه در تاریخ 22 و 23 و 29 اسفندماه در بهشت هاجر و دیگر آرامستان های شهرستان ممنوع بوده و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از ورود افراد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: از همشهریان درخواست می شود  برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس حتما در منزل بمانند و از حضور در مکان های شلوغ پرهیز کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر بیان کرد: کنترل تیم نظارت بر بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر(میدان استقلال) به صورت 24 ساعته انجام خواهد شد.

وی افزود: به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و بالا رفتن امنیت و سلامت همشهریان به دستور، فرماندار ویژه شهرستان، ورود خودروها و وسایل نقلیه به غیر از خودروهای استان همدان به ملایر ممنوع شد.

کتابی گفت: در این راستا در میدان استقلال، تعاون و انقلاب توسط نیروهای انتظامی، بسیج، شبکه بهداشت درمان و هلال احمر از ورود این گونه خودروها به داخل شهر جلوگیری به عمل خواهد آمد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به آرامستان های ملایر در جمعه آخر سال ممنوع شد

ورود به آرامستان های ملایر در جمعه آخر سال ممنوع شد