مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-11سياسي

کشف 1.2 عدد میلیون ماسک و دستکش/ 30 اخلالگر اقتصادی دستگیر شدند


رییس کل دادگستری استان مازندران از کشف حدود یک میلیون و200 هزار ماسک و دستکش در استان خبر داد و گفت: 17 واحد صنفی متخلف در استان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از ورود به موقع رؤسا و دادستان های حوزه قضایی به موضوع ویروس کرونا و احتکار کنندگان لوازم بهداشتی در استان خبر داد وگفت: دراین راستا 39 پرونده قضایی تشکیل و39 متهم آن به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان و گرانفروشان لوازم بهداشتی در این برهه از زمان با ورود به موقع دادستان ها وتلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) واطلاعات سپاه استان بیش از یک میلیون و108 هزار و 682 ماسک و دستکش در استان کشف شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: از احتکارکنندگان لوازم بهداشتی 57 هزار و 71 لیتر الکل و 30 هزار پد الکلی، کشف و ضبط و بیش از 17 واحد اعم از داروخانه و مرکز لوازم بهداشتی و انبار پلمپ شد.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: از 39 پرونده قضایی تشکیل شده، یکی از متهمین به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می برد و38 نفردیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.2 عدد میلیون ماسک و دستکش/ 30 اخلالگر اقتصادی دستگیر شدند

کشف 1.2 عدد میلیون ماسک و دستکش/ 30 اخلالگر اقتصادی دستگیر شدند