مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-11سياسي

اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند


به مناسبت هفته درختکاری طرح هرشهید یک درخت با همکاری گروههای جهادی در ورودیهای شهرنهاوند اجرا شد.

- علی مختاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به اجرای طرح هر شهید، یک درخت در نهاوند اظهار کرد: این طرح با کاشت هزار 500 درخت به یاد 8 هزار و 500 شهید در سراسر استان با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا با همکاری شورای شهر، شهرداری و منابع طبیعی اجرا شده است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند نیز 850 درخت به یاد شهدای نهاوند با همکاری شورای شهر، شهرداری و منابع طبیعی توسط گروه های جهادی کاشته شد.

فرمانده سپاه نهاوند به فعالیت های صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا از سوی گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: 20 تیم دونفره و سه نفره از گروههای جهادی با حضور در اماکن عمومی و پرتردد شهرستان به انجام اقدامات پیشگیرانه از کرونا رفتند.

وی اظهار کرد: این گروه های جهادی با استفاده از مواد ضدعفونی کننده، به صورت برنامه ریزی شده در پاساژها، بازار، بانک ها، معابر اصلی، مکان های پرتردد، ادارات، مغازه ها و عابربانک ها حضور یافته و به صورت روزانه عملیات ضدعفونی را انجام می دهند.

مختاری خاطرنشان کرد: توزیع مواد شوینده و ضدعفونی کننده در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج نیز به منظور محلول پاشی محدوده استحفاظی، حسینیه ها، تکایا و پایگاه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند

اجرای طرح «هر شهید، یک درخت» در نهاوند