مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-11پزشكي

با انفجار موارد ابتلا به کرونا، معلوم نیست چه اتفاقی می افتد


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم ماندن در خانه گفت: اگر مردم رعایت نکنند و به صورت انفجاری شاهد موارد زیاد ابتلا کروناویروس باشیم، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم ماندن در خانه گفت: اگر مردم رعایت نکنند و به صورت انفجاری شاهد موارد زیاد ابتلا کروناویروس باشیم، مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد در حالی که اگر مردم از منزل خارج نشوند، می توانیم روند این اپیدمی را به شکل آرام سپری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شکرالله سلمان زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کروناویروس در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون یک هزار و 248 نفر با علائم کروناویروس به مراکز درمانی حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کرده اند که 521 نفر از این تعداد در بیمارستان های منطقه بستری شدند و 438 نفر از این تعداد نیز ترخیص شده اند.

وی با اشاره به پیگیری وضعیت بیماران مبتلا به کروناویروس پس از ترخیص تا زمان بهبودی کامل، افزود: وضعیت بیمارانی که از بیمارستان مرخص شده اند و افراد در تماس با آنها، توسط مراکز بهداشت پیگیری می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روز گذشته 17 مورد جدید مشکوک به کروناویروس در بیمارستان ها بستری شده اند اما خوشبختانه 24 مورد ترخیصی از بیمارستان ها نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انفجار موارد ابتلا به کرونا، معلوم نیست چه اتفاقی می افتد

با انفجار موارد ابتلا به کرونا، معلوم نیست چه اتفاقی می افتد