مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:162020-03-11سياسي

40 هزار یادواره شهدا درمدارس کشوربرگزارشد


علی رمضانی روز چهارشنبه درحاشیه دیداربا خانواده شهیدان فهمیده درگفت و گو با ایرنا در کرج اظهارداشت: این برنامه فرهنگی با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دربین دانش آموزان در دستورکاری و اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99-98 قرارگرفت.

وی بیان داشت: برنامه لاله های روشن در حوزه شهید و شهادت و توسعه فرهنگ ایثار از روز هشتم آبان ماه امسال مصادف با سالروز شهادت شهید فهمیده در مدارس کشور کلید خورد و تا 22 اسفند ماه 98 که به نام روز شهدا در تقویم رسمی ایران نامگذاری شده، ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال گرامیداشت روز شهدا با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیل شدن مدارس در فضای مجازی انجام شد، خاطرنشان کرد: برنامه لاله های روشن در مدارس به نام دانش آموزان و معلمان شهید برگزارشد.

رمضانی استقبال و حرکت خودجوش دانش آموزان را نسبت به برگزاری لاله های روشن درمدارس درسطح بسیار بالایی عنوان کرد و یادآورشد: شوراها و تشکل های دانش آموزی نیزدر این زمینه فعال شدند زیرا تمام مسوولیت این برنامه حماسی با دانش آموزان بود.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان دراین یادوراه در قالب سرود، و نمایش ، انشا و دلنوشته فعالیت های خلاقانه ای را در استان های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار یادواره شهدا درمدارس کشوربرگزارشد

40 هزار یادواره شهدا درمدارس کشوربرگزارشد