مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:162020-03-11سياسي

تمهیدات تامین اجتماعی خراسان رضوی برای بیمه شدگان اعلام شد


سید محسن نظام خیرآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا بیمه شدگان متقاضی برقراری مستمری بازنشستگی در اسفند امسال نیازی به مراجعه حضوری برای ارائه و ثبت درخواست مربوطه در شعبه ذیربط ندارند و در صورت احراز شرایط مقرر قانونی، تاریخ ترک کار آنان به منزله تاریخ درخواست لحاظ خواهد گردید.

وی ادامه داد: این قبیل افراد تا پایان فروردین ماه سال 1399 می توانند به منظور پیگیری موضوع به آخرین شعبه دریافت کننده حق بیمه مراجعه نمایند.

وی گفت: برای بیمه شدگان اختیاری نیز تاریخ احراز شرایط قانونی در اسفند 1398 به عنوان تاریخ درخواست برقراری مستمری آنان لحاظ خواهد شد.

خیرآبادی افزود: مهلت های مقرر مربوط به فرآیندهای بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه اختیاری، باربران، خادمین ثابت مساجد، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی شناسه دار نیز اعم از مهلت درخواست ، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه که از تاریخ اول اسفند ماه جاری به بعد منقضی شده، تا پایان فروردین ماه 99 تمدید می شود.

وی ادامه داد: مهلت مقرر در برگ پرداخت حق بیمه بهمن ماه 98 بیمه شدگان توافقی فعال انفرادی، رانندگان، خادمین ثابت مساجد، باربران، کارگران ساختمانی نیز تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات تامین اجتماعی خراسان رضوی برای بیمه شدگان اعلام شد

تمهیدات تامین اجتماعی خراسان رضوی برای بیمه شدگان اعلام شد