مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-11اجتماعي

تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در رادیو و تلویزیون


مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در شبکه های امید، آموزش و شبکه رادیویی نمایش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت  فعالیت های این حوزه که همه فوق برنامه هستند، طبق روال گذشته در حال اجراست و دانش آموزان با توجه به ظرفیت کانون های فرهنگی، تربیتی و با توجه به شرایط کنونی کشور در 22 انجمن به صورت غیر حضوری در حال فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به مشارکت بیش از 7 میلیون نفررشته دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری در ایام تعطیلی مدارس که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است، فرصت مناسبی است تا دانش آموزان خود را برای مسابقات استانی و کشوری آماده کنند.

رمضانی با اشاره به مهم ترین فعالیت ها و برنامه های شاخص فرهنگی و هنری، تصریح کرد: فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری گستردگی بسیاری دارد و طیف وسیعی از دانش آموزان از اول ابتدایی تا پایه دوازدهم را شامل می شود که می توانیم به راه اندازی پویش درخانه بمانیم توسط اعضای تشکل های دانش آموزی در فضای مجازی، ایجاد و راه اندازی موشن گرافی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در رادیو و تلویزیون

تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان در رادیو و تلویزیون