مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-11سياسي

جشنواره خدمت تاکید بر کیفی سازی خدمت است


مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: در جشنواره خدمت تاکید بر کیفی سازی است تا خدمات به بهترین شیوه و الگو به محرومان ارائه شود.

- مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران: "جشنواره خدمت" تاکید بر کیفی سازی خدمت است ایسنا/مازندران مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: در "جشنواره خدمت" تاکید بر کیفی سازی است تا خدمات به بهترین شیوه و الگو به محرومان ارائه شود.

سهیل صالحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خادمیاری و خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) اظهار کرد: خداوند را شاکریم که افتخار خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نصیب شیفتگان و علاقمندان کرد چراکه در گذشته افراد برای خدمت در حرم ثامن الحجج، سال های طولانی در صف انتظار بودند اما به شکر خداوند باری تعالی، در زمان تولیت آقای رییسی این انتظار به پایان رسید.

وی تصریح کرد: خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی ها زیر سایه پرچم حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت را افتخار بزرگی برای خود دانسته و بدون چشم داشت مادی در صحنه های خدمت به عنوان خادمیار امام رضا(ع) حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خدمت تاکید بر کیفی سازی خدمت است

جشنواره خدمت تاکید بر کیفی سازی خدمت است