مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-11اقتصادي

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان در دو سرفصل مرابحه و مسکن


وزیر آموزش و پرورش پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی در کلان شهر تهران، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار جمعیت و در سایر شهرها تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در آیین انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی نظیر تفاهم نامه ای با بانک ملی در خصوص اعطا تسهیلات کم بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سیاست های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان می باشد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن، بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام های ثانویه ی حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی درکلان شهر تهران تا سقف 160 میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار جمعیت تا سقف 120 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد خواهد بود.

وی افزود: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم نامه، به صورت انفرادی در شهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان ها 80 میلیون تومان و همچنین در سایر شهرها 60 میلیون تومان با بازپرداخت 12 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان در دو سرفصل مرابحه و مسکن

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان در دو سرفصل مرابحه و مسکن